Pages

Saturday 1 December 2012

Selamat Pengantin Baru

Salam sejahtera,
cuti2 gini,banyak laa undangan perkahwinan yang diterima ..... saudara-mara, sepupu sepapat, sahabat handai dan tak lupa juga artis2, baik artis malaysia mau pun artis luar negara. Esok dah masuk bulan disember 2012. Kita dah nak tinggalkan tahun 2012 pula.
Cuti2 hujung tahun ni, memang ramai yang buat majlis perkawinan sana sini. Banyak sangat terima jemputan sampai tak tau nak pilih yang mana satu ? huu .... begitu laa trend cuti2 sekolah ,macam2 majlis laa diadakan sampai tak tau yang mana satu nak buat pilihan.
Pengantin Bollywood popular
Saif Ali Khan & Kareena Kapoor
Ok, mula sekali nak cerita perkawinan artis popular saperti Farid Kamil dengan Diana Daniel dan artis bollywood Saif Ali Khan dengan Kareena Kapoor.Paling menarik bagi saya, tentu laa kisah hubungan cinta antara Saif Ali Khan dengan Kareena Kapoor. Mereka merupakan couple paling popular bollywood.Hubungan mereka bukan satu rahsia lagi, malah  dimana2 pun mereka pergi, tak lepas dari publisiti meluas. Apa saje pergerakan mereka, menjadi bahan berita sensasi. Akhirnya, hubungan cinta mereka sampai jua ke kemuncaknya pada 16 Oktober 2012, bilamana dengan rasminya kareena dan saif telah mendaftarkan perkawinan mereka di mahkamah sivil pendaftaran perkawinan.Jom kita layan foto2 mereka ..... jommmm .....
Namastee .... sekarang Kareena aku punya!

Saif dan Kareena hapy .... sah suami isteri .....

Kareena dan Saif dalam kereta perkawinan utk majlis mereka

cantik kan pengantin popular - Kareena Kapoor

Dan di bawah ini pula foto2 perkawinan Farid Kamil dengan Diana Daniel
senyum bahagia pengantin baru Farid Kamil dan Diana Daniel

Kau milikku - itu agaknya kata Farid Kamil

Moga bahagia hingga akhir hayat Farid  &  Diana

No comments:

Post a Comment