Pages

Thursday 14 March 2013

Selamat Pengantin Baru Ina ! ! .....

Assalamualaikum
pernah saya beritau dulu, masa raya cina lepas ada seorang rakan pejabat melangsungkan perkahwinannya. Haa... nak cerita laa nii...rakan sepejabat ni, Ina, telah mengadakan majlis pernikahannya betul2 pada tarikh yang sama dengan pernikahan saya dulu pada tahun 1986 ! ! .... huuu, lihatlah berapa lama tuuuu....2013 tolak dengan 1986 berapa tahun tu, cee kira?....haa dah 27 tahun kan....lama tu, kalau ada anak dah jadi teruna, dah anak dara tu...hee...betul kan...
Semalam, Ina tunjuk pada saya gambar2 semasa majlis perkawinan dan pernikahanya, lalu saya sangat teruja untuk berkongsi kegembiraan Ina di blok saya ini ...
senyum bahagia bakal ISTERI

berdebar Ina ....

aku terima nikahnya ..... sah dah Ina kepunyaan  Syarif

Sri teman setia Ina sentiasa di sisi ...

alhamdulilllah .... syukur Ina dah jadi isteri abang

ciuman sayang suami kepada isterinya

hantaran color pink

hantaran Ina untuk suami tercinta

Pasangan Pengantin Bagai Pinang Dibelah Dua ....

Senyum bahagia Pengantin Baru

Makan bang...jangan malu....

Meh laa..abang suapkan .....hehe......

Selamat  Pengantin  Baru. 

sri pengapit ina ....syarif diapit oleh  abangnya

terima kasih yah ....

ibu ina merenjis pilis anaknya ....

keluarga ina

ina dan syarif bergambar di luar ....

cantik kan kat sini .....
best nya out door kat sini....hehe.....

bahagia...bahagia...

hee...main tarik2 pulak 

Inilah foto2 majlis perkahwinan Ina yang dapat saya muatkan dalam blok saya ini. Bukan main payahnya saya  nak sampai ke  majlis Ina. Walaupun rumah Ina di Ipoh dekat dengan kampung saya di Kuala Kangsar.Tapi...tak kisahlah, janji saya tetap jugak dapat hadir majlis Ina, puas hati ni......walau rakan2 pejabat yang lain gagal sampai ke majlis ini...Anis & Su contohnya terkandas di jalan kerana kesesakan di lebuhraya angkara cuti raya cina ! ! ...jadi saya dengan En Dan yang lepas dapat sampai ke majlis tersebut. Dengan Shila yang terpaksa batal pergi saat2 akhir, begitu juga si Aa pun batal jugak saat2 akhir kerana kesihatan anaknya....manakala si Nawwar ....lagi best....bertolak dari Rawang jam 9 pagi....tiba rumah pengantin .... dah pukul 6.00 petang ! ! hebat ke tidaknya....huu....
Bagaimana pun syukur laa .... semua dah selamat.....Ina pun dah bahagia menjalani kehidupan barunya sebagai seorang isteri dan.....sekarang masih lagi menerima usikan pengantin baru dari rakan2...hehehe...

No comments:

Post a Comment